Reason.


Tänkte bara berätta lite kort varför jag ligger inlagd på sjukhuset. Sedan några år tillbaka har jag haft "problem". Exakt vad det gäller vill jag inte gå in på men det handlar om att jag får huvudvärk, svimmar, kramper och sådant. Kramperna hade jag bara i början så det händer i princip aldrig nu, men allt annat finns kvar. Dom har fortfarande inte hittat kärnan varför jag får som jag får, trots att det har gått över 5 år sedan det började.

Det är ingenting farligt, enligt läkarna. Men det är fruktansvärt obehagligt och hemskt. När det har gått så länge som över 5 år måste man till slut lära sig leva med det, annars fungerar inte vardagen. Men problemet är fortfarande likadant och finns fortfarande kvar. Anledningen till varför jag är inlagd på sjukhuset är för att göra en slags undersökning. Kommer inte ihåg vad det heter, något långt och konstigt namn. Men det är ett sorts eeg. Ni skulle se mig i denna stund. Har 25 sladder på huvuvdet och två på bröstkorgen. Huvudet är omlindat i bandage och grejer. Kollade en gång i spegeln men inte igen.. haha fy tusan! Ser ut som en svamp!!

Jag vet inte hur länge jag kommer ligga inne, men det rör sig om 1-7 dygn. Alla sladdar sitter fast med lim och någon annan slags häftande "lera" eftersom jag ska ha detta på huvuvdet hela tiden jag är här. Dessutom är det två filmkameror i mitt rum + mic så dom ser allt jag gör och säger. Det sitter alltid en person utanför mitt rum vid några datorer, dag som natt. Det finns ett till rum bredvid mitt som är likadant så den personen sitter alltså och kollar på oss, haha. Kanske inte exakt varje sekund, men den personen följer hur hjärnan arbetar och sådant.

Tycker detta liknar big brother! Man blir filmad, någon ser en, jag får inte lämna rummet osv. Tur att jag får ha besök i alla fall!

Kommentarer
♥ Carro

Åh va jobbigt. :(

Hoppas de kan hitta anledningen nu och att du får hjälp!

Kram

2011-04-11 @ 15:36:34
URL: http://iamcarro.blogg.se/
♥ Lizzy

Usch va jobbigt det lät.. Hoppas att undersökningen går bra och att du snart får åka hem!



Ps. Din blogg är jättefin, gillar headern. Kram

2011-04-11 @ 15:50:29
URL: http://muzicme.blogg.se/
♥ helene

jag får komma och hälsa på dig på någon lunch! vars var det låg och hur länge? :)

2011-04-11 @ 16:14:55
URL: http://maljadeed.blogg.se/
♥ Hanna

Hoppas att får reda på vad det är. Jobbigt att gå runt och må dåligt :( Du får tänka på det roliga som händer i slutet av Juni. Kram Hanna

2011-04-11 @ 17:04:38
URL: http://mylifewithmylove.blogg.se/
♥ CarolinaOlofzon

Sugen på att bli dagens blogg, kolla in hos mig då:)

2011-04-11 @ 18:02:24
URL: http://nattstad.se/carolinaolofzon
♥ Mami

Hej gullungen, tänker på dig hela tiden även om jag vet det ej är ngt "farligt" så vet jag alla år du kämpat/kämpar. Tänk vad vi sagt detta ord mycket KÄMPA. Önskar jag vore närmare så jag kunde hälsa på med lite sskvaller blaskor och kanske en god bok. Tur iaf du tog med dig ngra. Stor mamma kram hoppas du kan sova gott trots övervakningen. Men du..bättre på NUS än Big Brother va? Puss

2011-04-11 @ 20:40:43
♥ Mami

Hej gullungen, tänker på dig hela tiden även om jag vet det ej är ngt "farligt" så vet jag alla år du kämpat/kämpar. Tänk vad vi sagt detta ord mycket KÄMPA. Önskar jag vore närmare så jag kunde hälsa på med lite sskvaller blaskor och kanske en god bok. Tur iaf du tog med dig ngra. Stor mamma kram hoppas du kan sova gott trots övervakningen. Men du..bättre på NUS än Big Brother va? Puss

2011-04-11 @ 20:41:45

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0