Uggla.

Kan jag kalla mig själv för en nattuggla i denna sekund? Samtidigt som klockan 01.27 är jag supertrött men är ändå vaken. Vanlig svensson? Nattuggla som inte är pigg? Fast då borde man vara en vanlig uggla, haha. Nej vet ni vad mina kära vänner, istället för att babbla på om mina dåliga skämt som endast jag brukar skratta åt borde jag hoppa i sängen. Hoppa i sängen, det hade varit kul.. har man typ inte gjort sedan man var liten..

Ah ni ser ju, kommer spåra ut från banan om jag fortsätter på detta vis. Sovdags.



Uttryckt i en bild är bilden ovanför en rätt så bra beskrivning på mig just nu.

Kommentarer
♥ Jenny

Vilken rolig och intressant blogg du har =) den kommer jag titta in på fler gånger. Roligt att du hittat till min också, ser att du hållt på lite längre än jag. =)

2010-12-23 @ 14:38:34
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0