That i know what you know.

Mamma kom in i mitt rum tidigare under kvällen och frågade om jag ville möblera om i mitt rum. Toppen idé tyckte jag! Där började också den eviga frågan om hur vi skulle tänkas göra. Mitt rum är ganska svårt att möblera i. Efter många om & men kom vi inte fram till någon bra lösning. Så det får vara som det är. Är väl inte allt för länge tills jag flyttar hemifrån heller.  (Hoppas jag...)


Har precis sett spårlöst som var på fyran. Jag minns då det gick på trean för flera år sen och jag följde det alltid! Missade knappt något avsnitt. I alla fall, känslig som jag är så blev jag alldeles nervös när tjejen det handlade om skulle få träffa sin mamma. Tänk att veta att ens biologiska mamma finns där ute i stora världen och man aldrig träffat henne. Jag kan inte ens förstå litegrann hur det skulle vara & kännas. Vilken känsla det måste vara trots alls.


Efter lite kvällsfika och tv hade jag tänkt sova men, det är förlängning mellan SAIK - LHC. Hur ska man då kunna sova?! Haha, ja jag gillar faktiskt hockey om ni inte visste det. Skellefteå, this is my hometown.


Kommentarer
♥ fridalampe

jo det är alldeles sant! drar till portugal med André i sommar också, känns helt galet. från typ att aldrig fara utomlands till två gånger på samma år (:

2009-03-16 @ 22:11:23
URL: http://ffridablogg.blogg.se/
♥ Sara

Hoppas också på att flytta hemmifrån snart =)

2009-03-16 @ 22:15:27
URL: http://ertansara.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0