Out in the deep blue sea.

Pluggandet gick inge vidare. Eller, ja inte helt åt pipsvängen. Lyckades få ihop ett a4 så det får räcka, gör klart resten imorgon. Tog en lång & härlig promenad runt stan senare. Blev broarna runt. Jag tycker det är jätte skönt att vara ute och gå då det är mörkt och med musik i öronen. Man behöver inte tänka på någonting samtidigt som man tänker på allting. Det är märkligt det där. Pratar kanske i gåtor men någon kanske förstår mig.
Då jag kom hem igen väntade en varm dusch och sen tvn. Ni missade väl inte America's Best Dance Crew? Det är så grymt bra, eller kanske ska säga att dom är så grymt bra! Så otroligt talangfulla och duktiga dansare. Jag önskar att jag själv hade den talangen. Så jag såg det medans jag njöt av det goda som mamma hade köpt med sig hem. Sorbet, Kaktus & citron. Har ni smakat den? Den är gudomlig! Speciellt en varm sommardag men passar lika bra på vintern ändå.

Nu borde jag gå och lägga mig, ska upp rätt tidigt imorgon.
Mer om vad jag ska göra imorgon får ni veta imorgonbitti!
Bedtime, natti! ♥ 


Bild tagen av mig.

Kommentarer
♥ Emelie -EmeliesPlace

det där såg ju inte lite gott ut :P

2009-03-08 @ 23:34:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
♥ Elina

Varsågod :)

2009-03-08 @ 23:47:50
URL: http://elinahugosson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0