Måndag.

Måndag. Idag är det många som börjar om skolan men inte jag! Känns verkligen awesome att veta att jag är ledig en vecka framöver. Tror det kommer bli en bra vecka också, jätte bra! Det blir ju vad man gör det till, det har ni väl lärt er? Fast just idag har jag ingenting planerat. Måste städa, diska och plocka undan. Mamma kommer nämligen hem! Då måste det ju se fint ut. Det har varit skönt att vara själv dom här dagarna men jag längtar faktiskt efter henne. Det blir så ensamt efter ett tag. Så, det blir nog bra. Jag far ju ändå bort imorgon så hinner knappt träffa henne.

Förresten, tänkte klaga lite nu. Det har ringt säkert minst 7 gånger sen klockan 8 imorse på våran hemtelefon. Alla var försäljare! Fy sjutton vad arg jag blev. Att man inte ens kan få sova ut då man har lov utan ska bli uppringd av dessa hela tiden. Sjukt drygt! Näe, måste be mamma spärra såna nummer. Inte trevligt nånstans ju. Så det dissar jag idag. Telefonförsäljare!

Dags för frulle nu, vi hörs senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0