Måndag.

Hey guys!
Ny vecka och nya tag. Den här veckan ska jag försöka göra bort mycket som har med skolan att göra, plugga med andra ord. Och tanken på att det är sportlov om 5 dagar gör mig peppad!
Helgen har varit bra. For till Petter i lördags mitt på dagen så jag var där vid halv tre. Vi chillade och sen blev det hemmagjord pizza till middag! Riktigt gott, speciellt med mycket ananas såklart. Då vi hade ätit klart tog vi bilen hem till Alexandra där vi tog det lugnt en stund. Blev sen att fara till några andra där det var fest och sådär. Kvällen var både hur trevlig och rolig som helst men även, ja.. knasig. Klockan hade blivit över fyra innan vi ens kom hem så då var det bara att lägga sig direkt. Igår blev det en lugn dag och vi bara myste och såg tv. Blev även att vi såg på Micke&Molle efter att Petter ville det, och jag var på! Älskar disney, hur kan man låta bli? Sov hos Petter till idag och fy vad segt det var att stiga upp. Hade gärna legat kvar hela dagen! Avundsjuk på Petter som började senare än mig och bara har två ynka lektioner.

Själv sitter jag och har fek. Företagsekonomi A. Har en inlämningsuppgift om privatekonomi. Tycker väl inte att det är jätte roligt men lite intressant faktiskt. Slutar snart och sen börjar geografi. Tydligen har vi ett läxförhör som inte var så medvetna om. Får se hur det går. Åter till pluggandet! Vi hörs senare.

Kommentarer
♥ Anonym

Kämpa på! Jag hade också ett förhör idag som jag inte hade inne blekaste om....vad blev knasigt i lördags. Läser din blogg då och då..fin blogg och du erkar snäll och cool. // Lisa

2009-02-23 @ 14:49:14

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0