Memories never die.

Foton är underbart. Gamla, svartvita, fina. Det är faktiskt sant att en bild säger mer än tusen ord.

Under aftonen har jag varit hos min farmor & farfar där det bjöds på fika, tårta och en massa trevligt. Vi satt och kikade på foton, fick massa med mig. På farmors mamma & pappa, farmors farmor & farfar, fastrar och andra släktingar. Dessa är såklart inga jag har träffat eftersom de levde för tusen år sedan. Nå, inte riktigt men längesen var det i alla fall. När jag kommer hem till lägenheten i umeå ska jag definitivt sätta in de i fotoalbum samt rama in några.

Skulle gärna visa er men känner att det är personligt, ni förstår säkert. Istället får ni en bild på julklapparna jag slog in igår, hihi.


Kommentarer
♥ Anonym

go' natt! <3

2009-12-20 @ 23:18:05
URL: http://modemix.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0