Onsdag.

Hej! Mår ni bra?

Själv är jag rätt så pigg men känner mig lite borta. Som att man är nyvaken. Kan bero på att jag försov mig imorse! Jag glömde helt och hållet bort att ställa klockan igår innan jag la mig. Brukar aldrig glömma bort det. Tur att mamma väckte mig i alla fall, men då var det bara 30 minuter innan bussen skulle gå från busstationen. Och det tar ungefär 15 minuter att gå.. aja fick skjuts till stan vilket var guld. Så jag missade inte bussen. Fast frukost fick jag lov att ta med mig och äta då jag väl satt på bussen. Usch, jag hatar verkligen att stressa.

Hoppade av vid sjukhuset eftersom jag skulle på tandläkarhögskolan. Kul att jag ska få en skena som jag ska ha både natt och dag?! Näe, det tycker jag verkligen inte om. Har ju problem med mina käkar så jag har haft en skena på natten, men det hjälper ju inte. Jätte roligt att få en som jag även ska ha på dagen, nejnej. Hoppas bara den inte syns så jädrans mycket. Äsch, ska sluta klaga på mina i-lands-problem nu!


Mina nya örhängen



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0