Hello my friends.

Blev borta mycket längre än vad jag tänkt mig. Först åt jag middag hos mormor vilket var mycket trevligt! Men det är det ju alltid att vara där. Få bli lite bortskämd behöver vi nog alla ibland, bara det inte blir för mycket av det goda. Bokade även bastu & bubbelpoolen längst upp i huset på trettonde våningen åt mig och Petter. På söndag ska vi dit bara jag & han, blir säkert mysigt!

Efter besöket hos mormor ringde Lina som frågade om jag ville följa henne och handla lite mat. Självklart hakade jag på, inte för att jag själv skulle köpa något men kan ju alltid vara trevligt med sällskap. Följde sedan henne hem och stannade där ett tag. Blev lite prat och sådär. Hatar bara att gå hem själv därifrån! Det är mörkt och tyst. Ni vet då man får en känsla av att någon förföljer en? Så känns det varje gång, men skälvklart är det bara jag som inbillar mig. Ändå bor vi väldigt nära varandra. Tar bara 5-10 minuter att gå, skönt det. Nu är jag i alla fall hemma!

Kommentarer
♥ moa

Ja! Jag blir så glad! :)

2009-04-06 @ 21:31:22
URL: http://moahansson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0