Warwick Avenue.

Har varit på en lång promenad med min vän Magnus i afton. Ungefär en timme innan idol gick vi eftersom jag inte ville missa det. Det är så skönt att vara ute och gå. Antingen tar jag med mig musik eller en vän. Det är ett bra sätt att rensa tankarna eller att få tankar på något annat för en stund. Jag mår bra av att gå, så är det bara. Det tror jag nog alla skulle behöva, gå lite mer. För dom som nu inte redan rör på sig tillräckligt vill säga.. haha.

Nu till idol! Pojkarna är mycket bättre flickorna, tycker jag. Tycker att dom flesta tjejerna låter likadant, förutom Anna Bergendahl! Hon är ju så himla duktig, åh.. finner inte ord. Man blir alldeles rörd. Av killarna har jag ingen favorit ännu för nästan alla är väldigt bra. Kevin borg är dock en liten små favorit. Ja ni vet killen från malta? Är så sjukt imponerad av att han kan prata så bra svenska efter att bara bott här mindre än ett år. Nu väntar jag med spänning på att klockan ska bli 22.40. Vem tror ni åker ut?


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0