Det enda jag gör är att sova, nästan.

Godmorgon! (kan man väl säga..)

Har varit hemma från skolan idag för imorse då jag vaknade vid sju så mådde jag bara sämre än igår. Inte en chans att jag kunde fara, bättre att vila upp sig så man förhoppningsvis blir frisk snart! Måste i alla fall vara frisk på fredag, måste måste måste. Det enda jag har gjort idag är sovit. Vaknade klockan ett och då var jag hungrig så jag gick oc h åt frukost. Var så yr att då jag ställde mig upp slog jag huvudet i en hylla.. fast det skulle jag kunnat gjort ändå eftersom jag är rätt så klantig ibland, haha. Åt min frukost samtidigt som jag tittade på våra bästa år. Efter det var jag så himla trött att jag gick och la mig i sängen och somnade igen. Vaknade för en halvtimme sen så jag sov några timmar. Men det kanske är det bästa, att sova bort förkylningen? Orkar i alla fall inte göra nånting, min ork är slut för tillfället.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0