Torsdag.

Som jag skrev igår så for jag & Lina på konsum. Jag köpte lite mango och dricka, mummms! Det är jätte roligt att idol har börjat om igen men jag tycker det var sämre än vanligt. Det enda dom tjatade om var juryn hela tiden och man fick inte se många som gick vidare. Sen förstod vi inte om det var i Stockholm eller Luleå, kanske var det båda? Antingen förstod inte många andra det heller eller så är vi bara knasiga som inte förstår. Ikväll är det i skåne, så mycket förstod jag i alla fall. Hoppas på ett bättre program då! Det återstår att se.



Men nu till något riktigt roligt. Gissa vad? Jo, idag har vi på tbs fått våra bärbara datorer!!! Tror ni jag är lite lycklig nu eller? Haha låter väl som datorn är mitt liv men har man inte haft en dator hemma på drygt ett år så har jag tusan klarat mig bra. Lär väl bli mer uppdateringar nu också så håll utkik. ;) 

Sist men inte minst så tog vi skolfoto idag! Blä, kände mig inte alls på humör för det. Vi fick se tvärt hur bilden blev och av det jag såg blev jag nöjd. Fattar ni, nöjd! Jag har aldrig tidigare blivit nöjd med ett skolfoto. Fast sen tog vi ju enskilda också och det är en annan historia.. näe men fick inte se det så vi får se när det dyker ner i brevlådan.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0