Måndag.

Nu var det minsann ett tag sen jag uppdaterade. Senast var i fredags då jag var hos Petter. Vi satt ju och pluggade litegrann och efter det var det dags att gå ut i skogen för att plocka svamp. Hör & häpna! Jag vet, ni blir kanske förvånade, haha. Nämen jag tycker det var ganska mysigt. Vi letade kantareller och hittade några stycken, rätt så många faktiskt. Fredagkväll blev bara lugn, det var skönt.
På lördag skulle Petter på nån fotbollsmatch så jag passade på att också åka in till stan och träffa Parvin. Det var jätte trevligt! Hade inte sett henne på ett tag så. Vi fikade på barista, skogbärspaj med vaniljsås. Vem kan säga nej till det? Muuuuums! Då vi hade ätit middag spelade vi yatzy och jag kom tvåa! ; ) Det ni. Petter var inte den som vann över mig, han kom trea, synd.. haha. Ännu senare började vi se filmen "mirrors".. en skräckis. Jag vågade bara se ett tag sen fick jag nog, var alldeles för rädd och om jag hade sett längre av filmen hade jag nog inte kunnat sova. Men nu ångrar jag att jag inte såg den, vill ju se hur den slutar!
Igår blev det att kika på lite affärer och bara chilla innan jag & Petter tog bussen på kvällen. Jag skulle hem till Skellefteå och han skulle in till Umeå. Har i alla fall haft en underbar helg.

Imorse hade vi svenska och nu sitter jag på samhällskunskapen. Jag och min grupp ska snart redovisa om socialdemokraterna. Får väl se hur det går.. ojojoj säger jag bara! Äh, ska väl gå bra.

Hörs senare!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0