Lördag.

Klockan är bara halv tio och jag är vaken!! Vaknar alltid tidigt då jag är med Petter, vet inte varför. Han sover i alla fall som en stock, lillgubben. Det värsta är att jag vaknade för en timme sen. Så jag har hunnit sett lite tv och varit ute med Wille i skogen. Skulle gärna vilja somna om men vettetusan om det är möjligt för jag är så pigg. Brukar ju annars sova till ungefär tolv på helgerna men inte idag, näe idag är man uppe med tuppen (nästan). Måste nog krypa ner bredvid Petter nu, vill inte väcka honom när jag sitter här och knappar på tangentbordet. Men det har jag nog nästa gjort.. ops. Godnatt!



Förresten, du anonyma som kommenterat några gånger och skrev /C i slutet av kommentaren, skulle vara roligt att veta vem du är! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0