Lördag.

Nu är jag lite trött, vilket jag har all rätt att vara också. Ida kom tidigare än nio imorse. Hon kom redan 08.20! Haha, jag låg och sov som en gris ju.. var ändå förvånadsvärt pigg då jag väl steg upp ur sängen. Vi tog en runda på stan, tänkte leta julklappar (ja, det är bra att vara ute i tid!) fast det rann väl ut i sanden. Haha, köpte åt mig själv istället. På ur & Penn är det rea just nu så flera klockan kostade endast 65 kronor! Hur billigt är inte det? Senare ikväll lägger jag upp bilder, så håll utkik gott folk. Känns som att jag måste köpa mer där. Alla örhängen kostar 25 kronor, loooockande. Synd bara att börsen ekar lite tomt.. får se hur det blir.

Jag & Ida har väl mest slappat efter stan. Testade först lite kläder och vi kom fram till att bytlåna! Hur bra är inte det! Så hon lånade lite av mig. Måste fara till henne någon dag i veckan och fynda lite jag med. Pearl Harbor var på tv tidagare också, det såg vi. Har faktiskt aldrig sett den. Kanske blir så att jag & Petter hyr den till helgen då han kommer?

Vad har ni gjort denna lördag? : )

Kommentarer
♥ C a r r o

Snygg blogg :D

2008-11-09 @ 16:48:48
URL: http://carolinee.webblogg.se/
♥ Anonym

Jättefin blogg och du är så söt!

2008-11-10 @ 08:51:52

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0