Tisdag.

Usch vilken dag.. är bara allmänt trött och så irriterad. Kan inte rå för det, det här är bara en sådan dag. Aja, inge mer med det. För övrigt har det (tro det eller ej) SNÖAT!! Helt otroligt. 13 maj och det snöar.. bara sjukt. Jag som trodde att vi höll på att närma oss sommaren? Tydligen inte riktigt än. Men jag antar att det är det man får leva med att bo i norrland, snö 13 maj.
Alldeles strax så ska jag sätta igång med läxan, vilket jag inte känner mig så taggad på.. men inget att klaga över det måste göras. Förresten så har dom flyttat min blogg nu så det är lite ovant men det mesta är väl som vanligt ändå.

Och ett jätte grattis till min pappa som fyller år idag!
Hipp hipp HURRA HURRA HURRA! :) 
Får inte glömma att ringa och gratta honom ikväll.
Har en tendens till dåligt minne ibland, inte ofta men ibland.

Nej nu ska jag vara duktig och ta tag i läxan.
Hare fint!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0