Onsdag.

Godmorgon allihopa! :) 

Hoppas ni sovit gott? Jag har väl sovit sådär men ändå hyffsat. Frågan är väl om man kan säga godmorgon då klockan är efter ett, men det är klart man kan. Jag vaknade dock inte nu utan för ungefär två timmar sen. Men jag låg och såg lite tv och vilade, fortfarande sjuk ju.. denna jädrans.. ja vad det nu är. Feber - förkylning - influensa - kalla - det - vad - du - vill. Den här dagen verkar iaf inte vara min dag! Det är underbart väder, sol och jätte varmt. (Typiskt då man är sjuk och inte kan vara ute). Eller jo jag kan ju vara ute men vill inte riskera att bli ännu mer sjuk. Vet ni vad jag har lyckats med den här morgonen? Jo, då jag skulle sätta igång datorn så tänkte jag att jag tar med mig ett glas med blåbärs soppa (LOVE IT). Smart som jag är så tänkte jag "Jag ska bara ställa ner det på golvet tvärt för jag ska flytta några saker på bordet så att det rymms där". Vad tror ni händer? PRECIS. Jag sparkar omkull det så bläbärs soppan är överallt på golvet! Åh vad jag blev arg på mig själv. Min otur tog dock inte slut där utan jag har också hunnit tappa ner ett foto i golvet, det gick iaf inte sönder. Övrigt så verkar allt som kommer i min väg just nu vara olycka. Kanske är det för att jag är sjuk, att jag blir så klumpig då?

Förresten så funkar inte min blogg som den ska.
Har hört att fler har samma problem som jag.
Kan inte ladda upp bilder osv.
Hoppas iaf att det funkar snart igen,
har inte funkat sen igårkväll.

Tjingeling!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0