Skolavslutning.

Hej igen alla läsare!

Bloggade inte något igår pga att jag hade ju skolavslutning och då har jag inte precis lust att sitta framför datorn. Såg att ni ändå har läst både igår och idag och att jag har fått många ny läsare, det är ju roligt! Så välkommen hit alla nya. =) Hur som helst, skolavslutningen igår.. ojojoj. Det började med att jag hade ställt klockan på 5 för att hinna locka håret osv men redan kl 4 vaknade jag av mig själv! Helt otroligt, jag som brukar sova ganska länge.
Vi nior skulle vara i kyrkan redan halv 8.. för tidigt om ni frågar mig. Kan vi aldrig ha skolavslutning mitt på dagen? Det var iaf en jätte fin avslutning speciellt då Axel & Sanna sjöng, lägger upp en video längre ner. Så underbart duktiga dom är! Ska jag vara ärlig så grät jag. Och ni ser då vi i kören ställer oss upp för att sjunga så kan jag inte för att jag gråter, huvvaligen. Tankarna bara flög iväg. Jag kommer aldrig mer träffa vissa av alla nior. Jag kommer sakna min klass. Vi kommer inte komma tillbaka till samma klass i höst. Bara sådana tankar gjorde mig ledsen men sammtidigt glad. En tanke som dock gjorde mig glad är ju att vi nu har sommarlov!!

          

 

Underbart.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0