Tisdag.

Har måndag idag, har ingen koll då det är sommarlov. Igår spenderade jag hela dagen med Ida. Vi gick på stan och hon shoppade lite, en skjorta som var jätte söt.. vill också ha! Vädret var lite ostadigt på dagen, sol, moln & regn. När vi var hemma så chillade vi bara och pratade. Middag blev hos mormor som bjöd oss på hennes jätte goda biffar med potatis. Vi hade hyrt två filmer till kvällen för vi ville bara ta det lugnt men det blev jätte fint väder så vi drog ner till älven med en filt och köpte glass på vägen. Filmerna såg vi då vi kom hem så vi somnade låååångt efter midnatt, haha.
Imorse steg jag upp åtta för nio skulle jag vara där jag ska sommarjobba senare i sommar, börjar 28 juli. Dom ville bara prata lite så jag fick veta om mina arbetsuppgifter osv. Var bara där 20 min.. var väl inte så värt men jag for hem direkt och sov igen sen vaknade inte jag & Ida förrän klockan var tolv. Strålande väder och varmt. Satt på balkongen och gjorde oss klara efter det. Min väska var proppad med kläder (vi skulle ju åka hem till sävar) för jag ska ju stanna här ganska länge så den var inte så lätt att bära. Lata som vi alltid är tog vi bussen till stan även fast det tar 10 minuter att gå.. haha jag vet, klaga inte. Var framme här vid halv sju. Jag & brorsan for och hyrde film, en skräckis. Är väl liiite rädd nu men he ska nog gå bra. Läskigt då man ska sova bara!

Dessutom är jag jätte arg på min knäppa kamera som inte funkar! Den har nu inte funkat sen jag var i Sälen. Jag måste lämna in den. Det är därför jag typ inte lägger in några bilder om ni undrar. Som tur är har vi två kameror här hos pappa så det är rätt så bra.

Dax för sängen nu, godnatt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0