Enjoy the good life.

Gissa om jag gjorde några fynd? Ja, faktiskt!
Hittade en massa saker som jag hade glömt bort för länge sen att jag hade. Den där kartongen hade jag inte packat upp sen vi flyttade hit och det är 6 år sen. Så det var jätte kul att hitta alla sina gamla saker. Bla mitt mjukisdjur som är en igelkott. (Nej, man blir nog aldrig gammal nog för mjukisdjur..) Den hade jag ju totalt glömt.
Sen hittade jag en låda med en massa go saker. Flera smycken som jag inte ens kommer ihåg att jag har haft en gång i tiden. "En gång i tiden".. låter som jag är 70 år. Nämen det var i alla fall jätte kul. Hittade även en dagbok från 00/01, då jag var 9-10 år! Det var väl inte det mest roliga man skrev men det var otroligt roligt att läsa nu 7-8 år efter.

Nu så är jag hemma i Skellefteå. Mamma plockade upp mig på vägen, ja alltså hos pappa. Alltid skönt att komma hem, även fast jag åkte från hem till hem if you know what I mean.


Sötnosar.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0