Måndag.

Min helg har varit hur awesome som helst! Först sov jag ju hos Parvin fredag - lördag och på lördag tog jag och älsklingspojken bussen hem till Skellefteå. Det blev att pynta granen & sedan pynta mitt rum. Nu har jag den här känslan som jag har väntat 11 månader på. Julkänsla. Tacka julen vet jag. Och nu är det bara 2 veckor och 4 dagar tills vi får jullov! I alla fall, på lördagskvällen bestämde jag & Petter att vi skulle gå på bio. Det blev Twilight såklart. Ingen tvekan om det eftersom precis alla har sagt endast sagt posetiva saker om den. Kan lova att alla hade rätt också, min nya favoritfilm! Om ni inte sett den så se den, ni kommer nog inte att ångra er.


Imorse tog då jag och Petter bussen tillbaka till Umeå. Usch vilken buss, tog 2 timmar & 45 minuter! Den stannade i varenda byhåla. Skolan var som vanligt, alltid en massa att göra. Hur som helst så träffade jag Petter igen en liten stund då jag hade slutat. Vi gick och kikade på några brädor osv. Skulle kanske behöva en ny, tror min är för lång? Äsch, får be Petter ta en titt på den när vi är i Sälen.


Nu blir det näthandel för hela slanten!


Plutten min!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0