Fredag.

Morsning!

Har ni sovit som små stockar? Det har jag. Jag har sovit i nästan 12 (!!) timmar men det behövdes. Nu kommer jag vara pigg hela dagen, tror jag? Haha hoppas det i alla fall. Har ingenting speciellt som jag ska göra nu under dagen, bara ta det lugnt. Alla andra går ju skola så vad finns att göra då? Nej, inte så värst mycket. Kan tänka mig att många skulle byta plats med mig just nu, men det är ju ändå snart helg för er som sitter där i skolbänkarna.

Vi har en ny dator och jag förstår mig inte riktigt på den. Det är en imac, ohhh tänker ni kanske men jag föredrar den gamla vanliga så sitter vid den nu. Lika bra det, för den kan jag ju med mycket bättre. Men ska försöka lära mig den nya datorn. Problemet är bara att vi inte får ladda hem något, inte lägga in bilder osv på den nya datorn för vi måste skaffa nånting först. Fråga mig inte vad. Jag är värdelös då det gäller datorer, det är inget för mig.

Nu ska jag gå och äta frukost, hörs senare!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0