Hur många lingon finns det i världen.



Jag & Petter kom nyss hem från bion där vi såg "Hur många lingon finns det i världen". Utan tvekan är detta den bästa film jag sett! Finns några andra som delar första platsen, men denna är så underbar. En helt fantastisk film i mina ögon. Så många skratt som brast ut och så många tårar som fälldes har jag nog aldrig varit med om under en och samma film.

Något som verkligen ligger mig varmt om hjärtat är att vi alla har olika talanger och lättheter men trots allt samma möjligheter. Att vara speciell och unik är varenda en på denna jord men ibland är det samtidigt svårt. Vi har alla våra med och motgångar, det gäller bara att fortsätta. Med ett stort och varmt hjärta kan man klara av vad som helst. Det enda hindret är en själv. Svårare än så är det inte.

Kommentarer
♥ Nathalie

ååh jag vill också se den, verkar så bra!



är allt bra med dig annars? :)

2011-04-02 @ 08:30:21
URL: http://cookieetime.blogg.se/
♥ malin

visst är den bra! åh, vad jag grinade:(

2011-04-02 @ 13:13:08
URL: http://malinxo.blogg.se/
♥ Anonym

Så klok dotter jag har! kram mami

2011-04-03 @ 14:51:16

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0