Onsdag.

 
Mums! Älskar att blåbärssoppa och nyponsoppa finns som små flaskor. Perfekt att ta med till jobbet eller vars man än ska. 
 
Otis har varit lite smågnällig hela morgonen, inte som att han vill ha uppmärksamhet utan bara rent allmänt. Vet inte vad han håller på med, men tror han längtar efter en långpromenad eftersom jag bara gick en kortis på morgonen med honom. Eller ja, ca 20 minuter. Dags att ta den där långpromenaden om en pyttestund, vädret är helt underbart så det ska bli skönt! 
 
Puss. ♥

Kommentarer
♥ Marie

Hehe ja ibland önskar man att de kunde prata, kanske är en löptik månne han känner av?

2013-01-23 @ 15:38:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Mamma

Tror kanske Otis småtjuter för att han känner att det finns "tjejer" som löper kanske. Kramis

2013-01-23 @ 15:52:11
♥ Anna

Hade det inte varit för att du tränar på andra sidan stan så hade jag gladeligen tränat med dig dagligen, hihi. Funderar på att köpa ett gymkort här på tenton, börjar känna motivationen nu inför sommar 2013. Har en sån enorm sommarlängtan just nu, vill ha sol och värme ! Jag ska beställa kjolen så den hinner knappast komma till lördagen, hihi! ;) Kram!

Svar: Jaa, rackarns att vi ska bo så långt ifrån varandra! Men vi får väl peppa varandra ändå, haha. Vad härligt att du tänker skaffa gymkort. Jag mår verkligen bättre sen jag började träna! Sjukt roligt att ha en "hobby" också mitt i vardagslivet. Åh, jag vill också ha sommar!! Fy vad jag längtar. Vi måste ju fara till bettnäs/nydala tillsammans då. :D Kram på dig!
Micaela

2013-01-24 @ 11:41:16
URL: http://www.lillannaa.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0