Cupcakes.

 
 
För exakt en vecka sedan bakade jag cupcakes för första gången i mitt liv. Jag fyllde ju år förra fredagen och hade kalas på lördagen. Gjorde dessa cupcakes från ett recept ur Leilas "a piece of cake". Dom blev faktiskt riktigt lyckade!! Gjorde dubbel sats så under veckan har jag ätit minst en per dag, haha. Har fortfarande 2 stycken kvar så det blir perfekt att bjuda Lina på en ikväll. Men tänkte baka nya cupcakes idag, så vi får väl äta 2 stycken. ;) Hade varit kul att testa någon ny variant! Får se vad det blir för smarrigt.
 
Hoppas solen skiner på er idag. 

Kommentarer
♥ Marie

Ohh smask =D

2013-02-02 @ 13:32:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0