Måndag.

 
2 veckor sedan sist. Har nästan, men bara nästan, glömt bort bloggen. Livet har så mycket annat att erbjuda så jag har valt att inte sitta så mycket vid datorn. Har säkert hänt mycket och samtidigt ingenting på 2 veckor.
 
Började måndagen för 2 veckor sedan med att bli förkyld. Låg helt däckad i 2 dagar men sedan var jag på bättringsvägen. Tränade fre, lör och sön. Måndag för en vecka sedan började som vanligt men vid lunchtid fick jag helt plötsligt FRUKTANSVÄRT ont vid skulderbladet. Kändes som en låsning, kunde knappt röra armen och nacken.. ja det kändes som en hemsk nackspärr. Fick tid hos en naprapat 16.30 - tacka för det! Han utförde mirakel, haha. Han tryckte och hade sig men ville att jag skulle komma tillbaka nästa måndag, alltså idag.
 
Var där idag på förmiddagen och nu är jag nog "botad". Förra gången sa han att jag har väldigt många låsningar mellan nacken och skulderbladet.. inte konstigt att det till slut blev som det blev. Dock var detta på höger sida men det är på vänster sida av nacken jag alltid är spänd, men allt hänger ju ihop. Inge roligt att jag alltid har ont där i alla fall, mer eller mindre. Man riktigt ser hur det ofta är en "bulle" där. Känner mig som en gammal tant med massa värk! Nu får det vara nog :)
 
Har inte tränat ordentligt på 2 veckor... visst har jag tränat (varit på gymmet) men har inte kört mitt vanliga träningschema. Har knappt kört nån styrka pga nacken och ryggen men idag ska jag börja lite försiktigt tänkte jag. Det är ju bra att hålla igång, jag får ju inte bli för stillasittande och stel heller. Fast det är nog ingen risk, så hyper som jag är ibland. Springer runt och städar, går ut med Otis, tränar, plockar undan, rensar. Hittar alltid nåt att göra. Men det är ju då det är skönt att kunna slänga sig i soffan på kvällen!
 
Babblet själv. Tack & hej!  ♥

Kommentarer
♥ helene

jaha, vad kul :) synd att jag inte har tara då!

2013-06-30 @ 21:33:03
URL: http://mammaledig.vimedbarn.se
♥ Mimmi

Kommer du börja blogga igen? Hoppas verkligen det, hittade din blogg nyligen :)

2013-07-25 @ 19:21:10

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0