Söndag.

 
Hej på er!
 
Jisses vilken helg, känns som att jag gjort något varje sekund. Som ni vet åkte jag bort med jobbet fre-lör på kickoff. Vi hade som alltid jättetrevligt! När jag kom hem igår eftermiddag blev det bara att packa upp, äta middag och sedan en tidig kväll. Var så himla trött.
Onödigt att vara vaken bara för att.
 
Denna dag tänkte jag skulle bli ganska lugn men ack så fel jag hade. Fick sovmorgon till 10 (!! händer typ aldrig). Senare tog vi bilen ut till bussjö för att se min lillebror vara med i en tävling. Skriver mer om det imorgon. Var inte hemma i många minuter innan jag for till gymmet. Skönt! Har inte tränat sedan förra helgen. Måste försöka komma igång så nu är jag taggad. Väl hemma igen var det bara att ge Otis mat och gå en promenad. Hoppa in i duschen, torka håret och trodde nästan allt var gjort för idag. Men en sak till blev det, for till mammas kille för att hämta ett golv. Ni som följer mig vet ju hur fint Otis gjorde vårt golv för ett tag sedan... hoppas bara vi får lägga nytt för hyresvärden!
 
Har längtat hela dagen efter att se x factor. Skulle bli så härligt att slänga sig i soffan och bara ta det lugnt en timme, men istället hämtade vi golvet så det sket sig. Men det gör inget, är så tacksam över att vi fick ett golv. Blir perfekt att se x factor imorgon när jag kommer hem från jobbet. Imorgon bitti till frukost snarare. Ska iväg och jobba nu.. :)

Kommentarer
♥ amy

du tränar på stepin va??? brukar de vara mycket folk där, är det bra där osvosvosv??:):):):)

Svar: Ja det gör jag :) Dom har btw bytt namn nyss, sensia 24.... haha! Jag tycker det är bra, inte så stort så man har allt nära. Nackdelen är väl att dom inte har pass men jag kan ändå inte gå på det pga. mitt knä så, men toppen om man bara vill gymma :) Det är väldigt olika hur mycket folk det är.. på kvällarna brukar det vara ganska många så då brukar jag inte träna, haha. Brukar va där vid 9-10 tiden, då är det inte så många men det varierar såklart. Igår var det bara ca 3-5 stycken!! :) Såååå, skaffa kort där så kan vi gymma tsm? :D
Micaela

2012-10-18 @ 21:30:30
URL: http://amy.blogg.se
♥ amy

JAA, ska fundera på saken!!!!! säger till om jag skaffar där, klart vi ska gymma tillsammans då!!:D

2012-10-19 @ 10:48:56
URL: http://amy.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0