Ny kalender.

 
 
 
Fick hem min nya kalender förra veckan, wihoo! Den börjar gälla idag så äntligen kan jag börja använda den. Kalendern är verkligen min bästa vän. Sedan jag började använda den dagligen och skriva allt jag ska göra eller komma ihåg fungerar livet bättre. Jag slipper ha allt kaos i huvudet. Det gäller bara att skriva in saker direkt så jag inte glömmer bort det.. men det handlar om en vanesak.
Rutiner, delad första plats på bästavännerlistan!
 
Denna vecka händer det ganska mycket saker, stora som små.
  • Åka hem till mamma i Skellefteå
  • Besöka mosters salong för att köpa hårfärg + att se deras makeover på salongen!
  • Möte med jobbet
  • Party
  • Viltspår
  • Fara till pappa
  • Hänga med Emelie
  • Träna
  • Sola
  • Storhandla
  • Handla inför Turkiet

Säkert många fler saker, många vardagssysslor såklart. 

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Tjusigt har också en sådan =D

2012-09-24 @ 19:04:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0