Money can buy you a fine dog, but only love can make him wag his tail.

 
Mattes goplutt. 
 
Slutade jobbet tidigare än väntat. Har nu myskväll med... vet inte om jag ska säga Otis för han ligger bara och sover. TACK! Äntligen, om man får säga så. Trots 2 långpromenader idag samt en ny leksak jag gav till honom har han velat ha min uppmärksamhet hela kvällen. Förutom när jag åt. Satt vid vardagsrumsbordet när jag åt middag och sa bara en gång "ta och lägg dig" vilket han då gjorde. Duktig kille! Är glad över att han vet vad det betyder men främst att han även gör det. Han kan ju vara lite envis. Som när jag stod och diskade efteråt. Då envisades han med att ta kökshandduken som hänger på handtaget på ugnsluckan. Suck. Den rackaren är ju så snabb. In i datarummet som är längst bort för att hämta den... men oj vad han skämdes. Det har han börjat göra senaste månaderna. När han var liten förstod han ju inte att han gjorde fel, vilket han nu vet. Roligt att se alla hans framsteg. :)
 
Det i alla fall en utslagen hjälte som ligger bredvid mina fötter.
Nu ska jag ha fredagsmys! 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0