Måndag.

 
Grått och regn. Är glad att jag slapp ösregnet när jag cyklade hem från jobbet, till och från gymmet och när jag var ute med Otis. Duggregnade bara då. På ett sätt känns det skönt att ha detta väder just nu, för jag är helt slut och tänker inte göra många knop ikväll. 
 
Har varit full fart hela dagen. Känns som kl är 22 typ. Jobb, promenad med Otis, gym, spotify vägrade fungera så fick fippla med det en bra stund, cykla med Otis osv. Det sistnämnda är en historia för sig... låt mig bara säga att vissa inte ska ha hund. Hade stannat så Otis fick kissa, kommer fram en hund som sedan tvätviker av på andra sidan cykeln och Otis springer dit. Var tvungen att släppa kopplet annars hade jag seriöst dragit av mig armen! Ramlade med cykeln rakt på asfalten men det sket jag i, klev upp och tackade kvinnan som hade tagit kopplet och Otis. Jag blev så chockad över hela händelsen så fann inga ord när hon började tillrätta visa Otis som om hon var ägaren. Nä fy fan på ren svenska för sådana människor. "Fyyy, inte hoppa" osv är väl onödigt att säga till honom när jag redan sagt åt honom och dragit undan honom, så han hoppade ju inte heller. Blev ba less. Fortsatte i alla fall cykla en stund efteråt. 
Slog i låret/rumpan och ett ställe vid knät men blir nog bara blåmärke, tur det inte tog värre eller att det var mitt dåliga knä!
 
Må låta bitter idag men har stressat så mycket senaste dagarna så jag känner bara kaos i huvudet. Hatar kaos. Kaos gör att jag inte fungerar. Ska sortera all post, göra lite fint här hemma och stöka undan så känns det nog liiite bättre. 

Kommentarer
♥ Mamma

Hej gumman! Men gud va tur att du inte slog ajajaj knäet och att det ändå gick bra! Tror du komemr må lite bättre när du fixat hemma..även jag är så då jag har kaos i skallen. Tänk på resan------ stor kram // Mamma

2012-09-17 @ 15:52:04
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Ja här regnar det med, men nu senaste timmarna har solen kommit fram =D

2012-09-17 @ 18:11:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ J

fökja varandra på bloglovin? :) kram

2012-09-17 @ 19:46:09
URL: http://givememore.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0