Höstens färger.

 
Mitt bland alla gröna löv på träden hittade jag några enstaka röda.
 
Fy vilken grå dag!! Alldeles grått och mulet. Man ser inte ens molnen, haha. Eller ja, såklart finns dom där men hela himlen flyter ihop till en enda stor grå massa. Dimma har det varit hela dagen. Duggregn. Usch. Gäller att se det positiva i allting. Ikväll tänker jag bara mysa framför tvn tillsammans med min sjukling till sambo. Tur vi har en stor soffa, en hörnsoffa + divan på ena sidan. Då behöver jag inte sitta när honom och ockå bli sjuk. Haha. Men det dröjer några timmar. Långpromenad med Otis och matlagning står på schemat innan. Även en sväng till ica maxi. Var på 3 butiker igår men ingen av dom hade dammsugarpåsarna som vi behöver. Har inte dammsugat sedan i förrgår..... blir galen. Otis fäller inte lika mycket nu (tack och lov!) men det är ändå tussar här och där. Fy.
 
Nu väntar jag bara på att Petter ska se klart filmen han håller på se sen blir det ica maxi. Hallelujah! Ska dammsuga det första jag gör när jag kommer hem. ;) Hoppas ni har en bra dag trots vädret, se till att mysa. 

Kommentarer
♥ jessica

jätte fin och härlig blogg med fina bilder!

2012-09-11 @ 17:32:07
URL: http://jessicahellbrand.blogg.se
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Fin bild, ja det har varit lite gråa dagar, men idag sken solen, men nu regnar det

Sucka

2012-09-11 @ 21:21:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0