Tisdag.

 
Vilket kaos kvällen bjöd på. Tvåsamheten i ett förhållande är guld värt, men ibland krockar det. Vi hade tvättis hela kvällen samtidigt som vi tog hand om Otis som skulle ut ett flertal gånger då han var/är magsjuk. Mitt i allt skulle jag baka bullar och eftersom Petter lagade middag och tog hand om Otis var det inga problem.. tills Petter var tvungen att fara för att jobba. Han har jour denna vecka så det kan ringa när som helst. Typiskt att det var mitt i allt. Så där stod jag, med bulldeg på händerna, tvätten som väntade i källaren och en liten kille som inte mådde bra. Nåja. Det gick bra trots allt. Synd bara att stressen gör att jag ofta får magkatarr!
 
Men det ska jag inte tänka på nu. Idag är en ny dag! Har sju påsar med choklad och vaniljbullar i frysen. Otis mår bättre och jag ska inte jobba förrän kl 16. Regnet öser ner men vad gör väl det en dag som denna. Kanske snöblandat regn? Orkar inte att alla på facebook ska skriva att det snöar. Låter som folk aldrig sett snö förut, samma visa varje år. Den kommer väl när den kommer, ingen nyhet att vi får snö tidigt ibland. Vi bor ju faktiskt i norrland. ;)

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Full rulle hör jag det, men skönt att Otis mår bättre
kramar

2012-10-16 @ 12:46:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0