This sunday.

 
Efter resan kändes det skönt att vara tillbaka på gymmet idag. Lite mjukstart sådär. Söndagar brukar ju oftast inte bestå av så mycket action men efter gymmet tog jag och Petter upp vinterkläderna från förrådet. Imorgon har vi bokat tvättis så nu ska all turkiet-tvätt, vinterjackorna och sängkläderna få bli rena. Alla handdukar också. Går ett antal när man förutom duschar.. gymmar, har hund, är två + har ett badrumsgolv som lutar åt fel håll så ibland blir det översvämming. Haha. Vilket hände mig i förrgår. Tur nog händer det inte varje gång.
 
Efter allt fix och don kanske ni tror att det var dags för en lugn stund? Då hade ni fel! Jag, Petter och Otis gav oss ut på en höstpromenad medans solen fortfarande var uppe. Vackert. Härlig söndag måste jag säga, men oj vad skön kvällen kommer bli.
Ska nog göra mig en skål med fruktsallad, perfekt till spårlöst som börjar om 20 minuter.
 
Hoppas just DU haft en bra dag. ♥

Kommentarer
♥ Mamma Wild ❤

vilken fin bild :}

2012-10-14 @ 21:11:31
URL: http://mammawild.blogg.se
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Ja nu lär man ju ta fram de där tjockare kläderna och ja så gör vi med, man vill ju tvätta det innan, trots att det kanske var tvättat då man la ner det, men ändå känns fräschare =D

Så fin bild och skönt att träna

2012-10-14 @ 23:26:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0