Think of all the stories that we could have told.

 
Tvättade ju bara för några dagar sedan, men blev hade även bokat tid i tvättis nu på förmiddagen. Var lite jag skulle tvätta som ska med till Turkiet. Känns skönt att ha gjort bort det. Nu gäller det bara att packa "rätt". Varför tar man alltid för mycket kläder?
Ska se till att gå igenom min väska när jag kommer hem från jobbet ikväll. Plus att göra så mycket som möjligt klart. Har ju inte kunnat lagt ner så mycket mer än kläder men har tagit hela datarummet som packplats.. haha. I princip allt jag ska ha med står framme, redo att packas ner. Så det blir kvällens att göra. Har nog lite resfeber.. pirr i magen!

Kommentarer
♥ Wilma

vilken fin bild!

2012-10-02 @ 16:42:24
URL: http://wilmatime.blogspot.com
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Fin bild, samt ihhh spännande så härligt att komma iväg, perfekt tid att åka med =D

2012-10-02 @ 23:04:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0