Söndag.

 
Känner att jag inte är van att blogga efter att ha bara njutit av livet i turkiet. Det är en omställning att komma hem, tar en dag eller två att få in rutinerna igen. I fredags for jag och Otis till min pappa m. familj för att bara umgås och ha fredagsmys. Spenderade även natten där, Petter hämtade oss dagen efter. Igår med andra ord. Var så himla trött igår... orkade i alla fall äta tacos för andra gången denna helg
(blev det till middag hos pappa också, haha) och se en film men kl 22.45 besökte jag John Blund. Undrar när det hände så tidigt på en lördagkväll? Somnade direkt, som vanligt.
 
Denna morgon blev jag väckt 08.45 av Otis, nästan sovmorgon... nästan. Ut med kopplet i ena handen och paraplyet i andra.
Regn som ni förstår. Fast i andra delar av västerbotten (inlandet och fjällen) har det kommit snö! Till och med jag som alltid bott i norrland blev lite förvånad. Förra året kom första snön hit till Umeå 20 november så vi får väl se när den hittar hit i år. 

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Så mysig bild och härligt att åka vara hos pappsen oxå och bara vara. Ja men har man varit ifrån bloggvärlden ett tag, så blir det konstigt att blogga igen känns det som, lite likgiltigt sådär

Kramar

2012-10-14 @ 11:59:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0