Söndag.

 
Herregud vilken vecka! Inte trodde jag detta i måndags.. att jag skulle jobba 64 timmar på 5 dagar. Intensivt.
Snart är det måndag igen, hjälp vad veckan har gått fort. Men jag är glad!
 
Kom hem från jobbet 19.30 igår och somnade strax innan 23. Skönt att få normal sömn. Sov 9 timmar. Kan inte påstå att jag känner mig i närheten av utvilad. Men jag försöker lura huvudet och kroppen att jag har en massa energi idag, så om en stund ska jag fara och träna! Kan tyckas överdrivet men träning ger ju energi, samtidigt som det tar mycket energi. Märkligt. 

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Skönt att få sova ordentligt, samt oj vad du jobbat

2012-10-21 @ 18:13:51
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0