Måndag.

 
Försöker rensa bilderna på min dator lite då och då, men det är ju såååå många. Har några tusen. Fast dom "viktigaste" är såklart på usb-minne. Ja jag vet, borde köpa en extern hårddisk men kändes ju inte ok att Petter köpte en som gick sönder redan efter en månad? 
Har ni något bra tips för att spara bilder? Förutom att framkalla. Påminnelse till mig själv, måste göra det!
 
Har i alla fall otroligt många bilder som jag inte lagt ut här på bloggen. Vissa vill jag inte lägga ut men de jag vill lägga ut är inte få, hehe. Har ju knappt visa er några bilder från Turkiet än, det får bli idag. Kika in lite senare så dyker det upp ett par stycken. ♥

Kommentarer
♥ Marie - Labradorägare & Fototoka

Det gjorde jag i våras tror jag rensade och förde mina bilder på annan plats, så skönt

2012-10-22 @ 10:54:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0