Let it snow.

 
Vilken underbart mysig kväll vi hade igår. Hej snön! Tyvärr vaknade jag upp till något helt annat idag.. gatorna var som isbanor och att gå med Otis var inte det lättaste. Försökte gå på gräset vid sidan av men det finns ju inte överallt. Blev en kort promenad. De hade inte sandat nånstans heller, men dom kan ju inte vara på alla ställen samtidigt.
 
Funderade hur jag skulle göra när jag skulle in till centrum. Gå? Cykla? Buss? Buss känns onödigt då det bara tar 10 minuter att gå, men det fick bli cykeln. Försökte cykla där det gick men fick gå mestadels. Hela vägarna var täckt av is, bokstavligen. Tog det väääldigt försiktigt. Det är snart 2 år sedan jag skadade mitt knä vilket hände när jag gick på vad jag trodde var snö men under var det även is. Så efter det tar jag det alltid extra lugnt när jag traskar i snö. 

Kommentarer
♥ Marie

Fin bild, ja man lär ta det lugnt, för man ser ju ej då de där hala fläckarna kommer

Svar: Tack du! Ja det är sant.. farligt!
Micaela

2012-10-30 @ 14:31:12

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0