Fredag.

 
Bild från turkiet förra veckan, take me back!
 
Heeelt sjukt hur trött jag varit denna morgon. Blev såklart en vända med Otis direkt jag kom hem från jobbet men sedan försökte jag faktiskt sova. Har sovit så otroligt lite senaste dygnen. Behöver ju verkligen sömnen när man jobbar såhär intensivt. 56 timmar på 4 dagar. Tyvärr hade jag en sprallig vovve så blev inte mycket sömn i första taget. Han skulle bita på täcket, lägga sig på mitt huvud (haha) och putta mig med sin tass som han gör så sött. Liknar när vi människor säger "du, hallå, vakna!" och petar med handen på den andres arm. 
 
Till slut stängde jag ut honom från sovrummet. Att bita på täcket är inte okej. När jag sa åt honom fick han ju uppmärksamhet så det tyckte han var roligt.. allt för att få upp matte ur sängen. Fick sova en timme innan jag hörde honom gnälla lite i hallen. Hade ju fått sova en stund i alla fall så då klev jag upp. När jag varit uppe i 5 minuter, vem tror ni somnar då om inte Otis. Haha pluttis. Jag tänkte lägga mig igen men valde att vara vaken. Annars skulle jag nog vara sådär seg hela dagen som jag blir om jag sover för länge.
 
Nog om mig och min sömn. Har inte ätit frukost än så ska göra det nu, behöver energi! 

Kommentarer
♥ Marie en Småländsk Dalkulla

Haha sicken tokis, skratt

2012-10-19 @ 11:44:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se
♥ Mamma

Så fin bild på min bästa vackra unge. Puss

2012-10-19 @ 14:56:31
♥ juliasellin

Jättefin bild och ditt hår är sjukt fint!

2012-10-19 @ 18:35:31
URL: http://jjuliassellin.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0