Första julklapparna.

 
Bild från förra året. 
 
Vilken lång dag detta varit. Antar det är lika många timmar på dygnet varje dag (haha) men just idag kändes extra lång. Först tog jag bussen till Anna och umgicks med henne. Går ju inte låta bli att slita blicken från hennes söta son och henne hundvalp, underbara. Alltid lika mysigt att komma hem till Anna, bara sitta och prata, fika och ses helt enkelt. Fick hämtning av min fina Petter och eftermiddagen spenderade vi på stan. Julklappar stod på schemat! Gick ganska bra måste jag säga. Har.. vänta måste tänka efter och räkna. 6 stycken klara tror jag. Återstår mer än hälften men det är ju inte ens december än. 
 
Slog in 2 julklappar men sedan skulle inte inlagningspapper räcka till en tredje så imorgon ska det inhandlas nytt. Älskar att sitta och pyssla med julisar. Göra fina paket av olika papper, snören, stjärnor och annat man kan ha på klapparna. Så mysigt som det kan bli. Pyssel. 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0