When the world you were born in changes with seasons.



Dags att trampa iväg till centrum för att sedan ta bussen till sjukhuset. Idag är sista träffen med ADHD-gruppen. Egentligen är sista gången nästa vecka men eftersom jag befinner mig på mallorca då så blir detta sista gången för min del. Har varit riktigt kul och intressant att få gå på dessa träffar under några veckor. Så det känns lite tråkigt att det tar slut. Men vi får se om det blir en fortsättningsgrupp till hösten.

Hoppas ni alla har en fantastisk dag i solskenet. 

Kommentarer
♥ Johanna

HEJ!!



Nu har du chansen att vara med i min veckans bloggtävling. Vinnaren av veckans blogg som jag lottar ut på söndag får en länkning i min meny i min blogg i en hel vecka! :D Här är länken till inlägget: http://keskiitalo.blogg.se/2012/may/delta-i-veckans-blogg.html#comment

2012-05-22 @ 13:42:31
URL: http://keskiitalo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0