Torsdag.


Bild från instagram som jag tog för ett par timmar sedan.

Blev väckt 07.18, hej sovmorgon! Men vad gör väl det när man har en underbar vovve som tittar på en med sina stora bruna ögon. Dock känns det som Otis har kommit i en "trotsålder"... ni vet när barn är 3-4 år och ska hitta på alla slags möjliga bus bara för att få uppmärksamhet? Han har aldrig bitit sönder något förutom mitt headset som han tuggade på när han bara hade varit hos oss någon vecka. Så vi har verkligen haft tur! Men för några dagar sedan tycker han det är jääääätteroligt att hämta mattes skor. För en stund sedan skulle jag slänga något i sopkorgen under diskbänken och när jag böjer mig ner tittar jag på Otis som står tyst som en mus bredvid mig. Gissa vad han har i munnen? Jo, en sko såklart!! Haha lite roligt var det faktiskt. Han såg ut som "titta vad duktig jag är som har hämtat din sko" också ser han sådär mallig och stolt ut.

Har varit på apoteket och affärn nu på morgonkvisten och vad tror ni han har gjort när jag kommer hem? Nej, inte ätit på någon sko, men däremot min laddare till mobilen! Klantiga jag hade lagt den på bänken i hallen men tänkte inte så mycket på det eftersom han nästan aldrig brukar tugga på något han inte får. Jaja, det är bara köpa en ny. :) Jag är dunderglad att han trots allt är så snäll. Man har ju hört historier om hundar som äter allt möjligt i hemmet...

Kommentarer
♥ Mamma

Tänk på Åkes sladd "raid"...Otis är exakt i den där åldern då det händer saker. Tror det kommer gå bra eftersom han är lättlärd...Ha en fin dag gumman! Kram // Mia

2012-05-03 @ 10:19:19
♥ Marie, Vardagens charm

Ajdå rackarns, Bellman tuggade inte på så mycket eg, men han var gräslig med att bita i kopplet, det hade vi stora problem med och kunde knappt ut och gå med honom ibland.



Så de kan de små liven =D

2012-05-03 @ 11:58:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
♥ Josefin

Jättesnygg blogg!

KRAM

2012-05-03 @ 14:28:07
URL: http://mittforum.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0