Torsdag.



FINN ETT FEL. Utväxt, nyfärgad.

Tyvärr ser mitt hår ut som första bilden i nuläget men det ska ändras på. Idag kommer mamma över för att färga mitt hår. Wihoo! Ska bli ruskigt skönt att bli av med min hemska utväxt. Hon kom hit till Umeå igår och tog med sig hårfärg från min mosters salong. Egentligen skulle jag klippa mig hos henne 28/5 men eftersom jag åker till Mallorca (!!) om en vecka och en dag bokade jag en tid i juni istället.
Glad över att färga håret innan jag åker i alla fall, så man ser ut som en människa. Haha.

Kommentarer
♥ Anna

Gud vad härligt att åka iväg utomlands. Sola, bada och drick någon drink åt mig när du är där borta, hihi. :)

2012-05-17 @ 17:10:11
URL: http://lillannaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0