Tisdag.



God morgon! 

Har spenderat min tid på jobbet sedan igår så kom hem nu på morgonkvisten, strax efter 07. Då blev det den dagliga morgonpromenaden med Otis innan jag placerade rumpan här i datastolen. Meeen, det skulle jag inte gjort. För innan det hade jag satt på plattan för att koka vatten och givetvis glömmer jag bort det! Tur jag är ljudkänslig så hörde att det började koka över... dock hade det väl kokat över ett tag eftersom det var vatten på hela spisen och det stank verkligen bränt. Ett under att inte brandlarmet gick. Nåja, ingen fara skedd.

Sitter fortfarande med skorna på - haha alltså att vara mig är ju lite skrattretande ibland. Ska nämligen ta mig iväg för att sola.
Brukar i princip aldrig sola solarium men det kan vara en bra idé nu. Hemlishemlis. Ni får veta senare i veckan om det blir av.

Kommentarer
♥ Marie en foto & hundtoka

Haha sådär har jag också gjort, så det bränt och så, man har för mycket i huvudet ibland =D

2012-05-08 @ 11:27:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0