Tisdag.



Gooood morgon.

Sinnes vad trött jag var imose då alarmet ringde. Stängde av 2 gånger men Otis var såklart vaken och la sitt huvud på mitt (som vanligt, hihi) och tyckte att matte skulle stiga upp. Så klev upp var vad jag gjorde. Tycker inte om att sova allt för länge, känns som halva dagen har försvunnit åt ingenting då. Bättre att ha god tid på sig och ta vara på dagen, vad än man ska göra eller inte göra.

Åh, igår hade jag en sådan mysig kväll. Kl 21.30 kokade jag te åt mig och Petter men medans vattnet kokade fick jag ett sug efter scones... muuuums. Slängde ihop en deg efter ett recept i min bok 'Leila bakar'. Dom blev riktigt goda!
Där satt vi, jag och min kärlek. Åt världens godaste te och nybakta scones.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0