Oturstjejen!



Jag vet inte om jag bara har otur ofta eller om jag är fruktansvärt ouppmärksam?

Sämta bilden men tog den lite snabbt nyss när det slutat blöda på mitt finger. Ser knappt ut som det är ett sår där men det kan jag lova att det är. Jag busade med Otis och tyvärr skulle vi båda ta bollen samtidigt. Eller ja, han stod och väntade, jag tar upp den men innan jag vet ordet av dyker han också på bollen även fast han brukar vänta. Hans tand far rakt in vid nagelbandet! Fy fasen vad ont det gjorde/gör. Slutade inte blöda förrän efter 30 minuter. Är svullen och har lite dålig känsel i fingertoppen men det går säkert över.

Bara irriterande att jag alltid ska "lyckas" klanta till mig. Senast för 3 dagar sedan skar jag mig på en glasbit så det blev ett jack i tummen... och ska jag ens nämna att Otis sprang in med huvudet i mitt smalben för några timmar sedan när vi var ute? Haha.

Kommentarer
♥ Marie, Vardagens charm

Ajajaj, det som gör så ont då man leker med vovven och det blir sådär, ihhh

2012-05-02 @ 15:21:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0