Onsdag.


Hej vänner!

Är nu hemma igen efter att ha spenderat 25,5 timmar på jobbet. Nej - jag skämtar inte! Var tvungen att stanna kvar 1,5 timme eftersom personen som skulle byta av mig imorse är sjuk. Det löste sig i alla fall, dock ska jag tillbaka och jobba 16.30-22! Haha ja jag vet, kanske blivande arbetsnarkoman. Nä, inte riktigt. Men jag jobbar som sagt mest extra och är så glad för all tid jag får arbeta. Man måste ju passa på medans man har chansen.

Har plockat bort lite här hemma så jag kan njuta resten av dagen. Ska spendera tid med min lilla vovve (som för övrigt strålade av lycka när jag kom hem) och bara vara. För om 7 timmar befinner jag mig ju på jobbet IGEN. :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0