Min dag.



Vilken härlig dag jag haft! Började dagen med att gå på stan med Lina. Herregud vad mycket folk det var på stan.. helt galet. Det är kulturnatta här i Umeå och för er som inte vet vad det är kan googla. Haha google, min bästa vän i princip. Nämen det är aktiviteter, musik, dans, uppträdanden. Hela gatorna är fyllda av folk. Men det var riktigt trevligt! Önskar mer dagar som dessa nu när sommaren är på G.

Senare mötte jag upp min sambo (som jag ej är sambo med sedan i onsdags....... haha nej oroa er inte, han kommer sova hemma imorgon men är med sitt killgäng) för att fara ut dit mamma och hennes karl har sin husvagn. Så himla mysigt! Det ligger bredvid havet så jag längtar att kunna vara där i sommar. Vi gjorde en brasa där vi grillade korv, majskolvar och pinnbröd. SÅ GOTT!

Är hemma sedan ett tag så nu ska jag mysa ner mig i soffan och se en film. Vilken det blir återstår att se. Myslördag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0