Klippning!!



Vad jag ska göra idag? KLIPPA MIG!

Min moster har ju en egen salong här i Skellefteå och underbar som hon är lyckades hon klämma in mig i sitt schema. Hon har fullbokat i princip flera månader framåt så det är guld värt att hon kunde fixa en tid åt mig. Det bästa av allt? Att jag hinner klippa mig innan jag åker till mallorca på fredag.

Har inte klippt mig på ett år. Nej jag skämtar inte. För ett år sedan hade jag nästan lika långt som nu fast lite längre. Klippte sedan av 2,5 dm om jag inte minss fel. En bit under axlarna var det i alla fall. Ni kan klicka på maj 2011 i arkivet så ser ni.

Har ingen aning om hur mycket/lite jag kommer klippa mig idag. Men jag känner mig i trygga händer! :)

Kommentarer
♥ Mamma

Å så mysigt få rå om dig ngra timmar igår, nyfiken se hur ditt hår blev, oavsett blir det ju alltid bra..kramis // Mamma

2012-05-23 @ 16:35:31
♥ Elin

Måste säga att du har galet fint hår :)

2012-05-23 @ 19:26:17

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0