Dear summer.



Kan känna solens strålar likt förra sommaren. Doften av asfalt. Känslan av att vara lycklig. Älskade sommar, välkommen.

Vädret kunde inte vara bättre! Såklart önskar jag att termometern visade kring +25 men det kommer. Idag är jag bara glad att det inte är ett moln så långt ögat kan nå. Perfektion. Skinnjackan åker på, brillorna på näsan och mina vita skor ska invigas! Kan det bli mer vårkänsla?

Om 2 timmar befinner jag mig dock inomhus. Ska träffa min ADHD-grupp, ser fram emot det. Var uppehåll förra veckan pga. valborgs men nu kör vi igen. Vi har ett papper som vi fick första gången där det står vad vid ska gå igenom varje vecka. Toppen! Många med ADHD/ADD vill ju veta vad som komma skall, ha planering och ordning.
Idag står det: Kort repetition av förra gången. Uppmärksamhet. Fika. Att fokusera.

Hoppas ni har en lika strålande dag som mig! Stor kram.

Kommentarer
♥ Josefine

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Jag följer dig:)



Va med och tävla på min blogg om du inte är det redan, man kan vinna 500kr på Kicks! kram

2012-05-08 @ 20:36:25
URL: http://jmns.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0